PLATFORMY KOMUNIKACJI ON-LINE DO KONTAKTU UCZESTNIKÓW SZKOLENIA Z TRENEREM (DŹWIĘK, VIDEO, WSPÓLNA TABLICA, ITP.) - SYNCHRONICZNA FORMUŁA SZKOLENIOWA.
W konferencji może brać udział wielu jednoczesnych użytkowników. W ramach uruchomionej konferencji prowadzący oraz uprawnieni (przez prowadzącego) uczestnicy mogą wykonać następujące czynności:
Wypowiadać nie na forum poprzez udostępnienie dźwięku z mikrofonu
Udostępnić obraz z kamery (np. wbudowanej kamery internetowej)
Udostępnić obraz ekranu komputera na którym prowadzona jest konferencja on-line (współdzielenie i przejmowanie kontroli pulpitu)
Uruchomić funkcjonalność tablicy interaktywnej, dzięki której uprawnieni użytkownicy mogą pisać i publikować dokumenty, które są interpretowane (wyświetlane) w oknie przez przeglądarkę internetową
Publikowane dokumenty mogą być w następujących formatach: .odt, .ods, .odp .doc, .xls, .pdf, .jpg, png, gif, .ppt jako prezentacja multimedialna lub element tablicy interaktywnej
Zgłaszać chęć zabrania głosu poprzez podniesienie „wirtualnej ręki”
Zadawać pytania
Rozmawiać przez czat
Zapisywać na serwerze lub do pliku *.flv historii konferencji (dźwięk oraz obraz ekranu moderatora)