SYSTEM AUKCJI INTERNETOWYCH TO PROFESJONALNA PLATFORMA POZWALAJĄCA NA ZAWIERANIE SPRZEDAŻOWYCH TRANSAKCJI INTERNETOWYCH POD WŁASNĄ MARKĄ.
Funkcjonalność platformy to bogate, praktyczne doświadczenia w konstruowaniu i eksploatacji systemu aukcyjnego, które zaowocowały nie tylko automatyzacją zadań powtarzalnych, ale także opracowaniem rozbudowanych mechanizmów bezpieczeństwa zgromadzonych danych
Funkcjonalność platformy to bogate, praktyczne doświadczenia w konstruowaniu i eksploatacji systemu aukcyjnego, które zaowocowały nie tylko automatyzacją zadań powtarzalnych, ale także opracowaniem rozbudowanych mechanizmów bezpieczeństwa zgromadzonych danych:
- Szyfrowanie danych osobowych - wszystkie dane osobowe są szyfrowane w bazie danych.
- Polityka bezpieczeństwa - doprecyzowana polityka bezpieczeństwa dotycząca procesu autentykacji tzn. definiowanie siły hasła, procedura wygasania hasła, przypominanie o wygaśnięciu hasła, itp.
- Rejestr zmian - system automatycznie ewidencjonuje i przechowuje kompletny rejestr zmian przeprowadzanych na obiektach aukcji internetowej, użytkownika.
- Szyfrowanie bazy danych - całość wewnętrznej komunikacji (wiadomości) jest przechowywana w bazie danych i dodatkowo szyfrowana.
- Bezpieczna komunikacja – warstwa komunikacyjna Klienta z serwerem jest realizowana z wykorzystanie bezpiecznych protokołów (AMF + SSL).
Zakres funkcjonalności ofertowanych przez System Aukcji Internetowych (SAI) są podzielone na dwa obszary:
- Konsola administracyjna
- Część publiczna wraz z panelem Oferenta
Zarządzanie użytkownikami
- Rejestracja nowego kont Sprzedawcy, Operatora, Działu.
- Moduł samodzielnej rejestracji Oferenta.
- Zarządzanie statusami Oferenta/Sprzedawcy.
- Wgląd w historię operacji edycyjnych na obiekcie Oferenta/Sprzedawcy.
- Wgląd w historię operacji dostępowych dla Oferenta/Sprzedawcy.
- Możliwość definiowania wielu Sprzedawców, którzy wzajemnie nie widzą własnych aukcji.
- Moduł powiadomień i wiadomości.
- Panel wyszukiwania ze względu na rolę, status, nazwę, nazwisko, NIP, PESEL użytkownika.
Kategorie produktów
- Zarządzanie drzewem kategorii produktów, widocznym z poziomu części publicznej SAI.
- Zarządzanie kategoriami produktów tzn. Definiowanie atrybutów opisujących produkt, ustawienie alternatywnego ID dla produktu, tworzenie nowej kategorii na bazie istniejącej kategorii produktu (funkcjonalność kopiowania kategorii produktów).
Zarządzanie produktami
- Dostęp: Administrator lub Sprzedawca.
- Zarządzanie „cyklem życia” każdego z produktów (statusami - wylicytowany, zapłacony, zrealizowany).
- Filtrowanie listy produktów względem określonych przez użytkownika kryteriów.
- Wgląd w kompletną historię produktu tj. Wystawienia produktu na aukcji, zmiany statusu produktu.
Zarządzanie aukcjami
- Uruchamianie różnych typów aukcji:
- Malejące (zakupowe).
- Rosnące (sprzedażowe – manualne, z agentem, opcja kup teraz).
- Określanie dla aukcji cen wywoławczych i minimalnych.
- Wielowymiarowa parametryzacja aukcji:
- Data rozpoczęcia i zakończenia;
- Ustawienie autoprzedłużania o określoną ilość minut czasu trwania aukcji w przypadku złożenia oferty w ostatnich określonych minutach jej trwania;
- Zarządzanie miejsce wyświetlania aukcji na portalu (aukcja dnia, aukcje promowane, aukcje wyróżnione);
- Możliwość zakończenia aukcji przez operatora przed czasem;
- Wymóg manualnego potwierdzania ofert po zakończeniu aukcji;
- Potwierdzenie oferty elektronicznie lub „papierowo”;
- Sposób kalkulowania ceny minimalnej / maksymalnej.
- Automatyzacja wystawiania aukcji - utworzenie aukcji jako nowy produkt lub ponowne wystawienie już istniejącego produktu.
- Automatyczne ustawianie postąpienia w zależności od wartości przedmiotu aukcji.
- Rejestrowanie zmian przeprowadzonych dla aukcji zaplanowanej lub trwającej, możliwość podglądu aukcji z poziomu konsoli administracyjnej.
- Pełny wgląd w historię operacji realizowanych w kontekście danej aukcji.
- Procedura anulowania aukcji trwającej – rozwiązanie zintegrowane z rejestrem zmian aukcji,
- Lista ofert dla danej aukcji - podgląd (z uwzględnieniem trybu licytacji z agentem - zakładka "oferty Max.") lub zarządzanie ofertami (anulowanie oferty przez Sprzedawce/Administratora, wyświetlenie wyników aukcji dla manualnego potwierdzania ofert).
- Możliwość umieszczania zdjęć prezentowanych w formie galerii, załączników oraz filmów Youtube.
- Dostęp do historii przedmiotu aukcji tzn. z poziomu modułu aukcji możliwość szybkiego przefiltrowania listy aukcji z uwzględnieniem przedmiotu wybranej aukcji.
- Tworzenie aukcji zastrzeżonych z ograniczonym dostępem.
- Tworzenie aukcji prywatnych z wydzielonym dostępem.
- Dostęp do kompletnego rejestru zmian wybranej aukcji.
- Wewnętrzny moduł komunikacyjny z uczestnikami, dzięki temu każdy aspekt informacyjny związany z aukcją jest gromadzony przez system.
Wiadomości
- Tworzenie nowych wiadomości do wybranego użytkownika, grupy użytkowników lub uczestników danej aukcji.
- Filtrowanie listy wiadomości pod względem kategorii wiadomości, daty wysyłki wiadomości, statusu wiadomości.
- Zarządzanie szablonami wiadomości w tym: szablonem statycznym i dynamicznym.
Raporty
- Tworzenie raportu (format CSV) dot. zestawienia produktów.
- Tworzenie raportu (format CSV) dot. zestawienia produktów, widok szczegółowy zawierający listę dodatkowych atrybutów przedmiotu oznaczonych jako widoczne w sekcji raportowej.
- Raport dot. historii licytacji dla aukcji lub produktu.
- Raport dot. aukcji - szczegółowy raport dot. wystawianych aukcji.
Dodatkowe funkcjonalności
- Zarządzanie listą aktualności wyświetlaną po stronie frontend.
- MicroCMS - edycja stron serwisu aukcji internetowych tj. regulamin aukcji, Pomoc itp.
- Dostęp do profilu zalogowanego użytkownika (Sprzedawcy / Administratora).