Czaty moderowane


PLATFORMA DO PROWADZENIA I ZARZADZANIA SPOTKANIAMI ON-LINE PODCZAS KTÓREJ GOŚĆ ODPOWIADA NA PYTANIA ZADANE ZA POŚREDNICTWEM MODEROWANEGO CHATU.


CHAT2EXPERT.PL to autorska platforma do prowadzenia czatów moderowanych, która została zaprojektowana i udostępniona przez 2BITS.
CHAT2EXPERT.PL to autorska platforma do prowadzenia czatów moderowanych, która została zaprojektowana i udostępniona przez 2BITS.

Platforma umożliwia samodzielne zarządzane pokojami i rozmowami z zaproszonymi gośćmi. Liczba pokoi i rozmówców jest nieograniczona. W zależności od ustawień czaty mogą być moderowane, co oznacza, że pytania od gości są najpierw kierowane do osoby prowadzącej (moderator), a dopiero po jej akceptacji są wyświetlane w oknie rozmowy gościa. Po udzieleniu odpowiedzi pytanie i wiadomość jest publikowana dla wszystkich uczestników rozmowy.

Uczestnictwo z czacie w zależności od ustawień wykonanych przez uprawnionego użytkownika, wymaga rejestracji i logowania lub wyłącznie po podaniu dowolnego nicka. Moderator w każdej chili może wyprosić użytkownika z rozmowy lub także zablokować jego nick, a także adres IP.

Wybrane funkcjonalności platformy

  • Aplikacja dostępna dla zarejestrowanych lub niezarejestrowanych użytkowników
  • Możliwość wgrania dowolnego loga, tytułu i opisu widocznego w oknie aplikacji wraz z możliwością definicji koloru i wielkości czcionki oraz kolorem ramek.
  • Możliwość zamieszczanie:
    • agendy wydarzenia,
    • plików do pobrania,
    • zdjęcia i biogramu prelegentów.
  • Oddzielny panel dla gości, którzy odpowiadają na pytania.
  • Oddzielny panel moderatora:
    • moderacja pytań do prelegentów,
    • akceptacja pytań do publikacji online,
    • definicja gościa udzielającego odpowiedzi.
  • Zarządzanie użytkownikami: blokada użytkownika, adresu IP.
  • Blokada słów niecenzuralnych (słownik) oraz zarezerwowanych nick`ów.
  • Publikacja historii rozmowy na stronie: usługa sieciowa lub eksport pytań i odpowiedzi do pliku CSV.
  • Rejestrowanie użytkowników logujących się do chatu wraz z informacją na temat daty zalogowania oraz wylogowania, adresu IP użytkownika.
  • Komunikaty moderatora: publikowanie informacji do wszystkich użytkowników bezpośrednio z konta moderatora.
  • Osadzenia okna chatu jest możliwe w dowolnej stronie internetowej wraz z przekazaniem jego identyfikatora na potrzeby prowadzenia w systemie wielu chatów równocześnie.
  • Pełne wsparcie w zakresie responsywnych widoków strony (RWD) oraz urządzeń mobilnych.
  • Automatyzacja publikacji pytania i odpowiedzi na portalach społecznościowych:
    • Facebook,
    • Twitter.